hellsplace.blogg.se

Denna bloggen kommer handla om mitt kaosartade liv med man, hus, dina barn, mina barn, eget företag och framförallt om en massa människor som stör mitt liv och tar min energi ;)

En början ;)

Kategori: Allmänt

 
Bestämde mig för att börja blogga igen för att få utlopp för min ilska ;) annars slutar det nog med att jag får gratis mat och logi under en period.....
 
Man kan säga att de sista 3 åren har varit kaosartade minst sagt men jag skulle inte vilja ändra på nånting förutom ett visst antal människor som stör mitt liv ;)
 
Hade någon sagt till mig för 4 år sedan att detta skulle bli mitt liv hade jag nog idiotförklarat dom, men så blev det.
Och det värsta av allt är att jag inte ångrar mig en sekund för det finns ingen i hela världen som kan mäta sig med min man på både gott och ont.
 
Jag hade kanske kanske gjort saker på ett annat sätt men slutresultatet hade blivit det samma för att för första gången på många år är jag lycklig med den jag lever med och känner att jag hittat hem.
 
Finns säkert många som förundrar sig över mitt val men det dom inte förstår är att jag älskar denna människa mer än någonting annat och han gör mig hel.
 
Jag är inte lätt att leva med det ska gudarna veta och vi har våra enormt hetsiga dispyter men de tillhör vårt liv, vi är båda envisna tjuriga och ibland otroligt dumma men trots allt är det vi för alltid (hoppas jag)
 
Så mitt nuvarande liv består av man barn hund eget företag karate scouter skola samtal till myndigheter mm och däremellan en satans smärta pga min nacke och rygg och en hel rad människor runt mig som enligt mig världen hade varit bättre utan.
 
Så ni förstår själv att i denna bloggblir detmycket skit, ironi och ilska men förhoppningsvis också lite glädje.
 
Så välkommen hem till mig på Hells Place <3
 
 
Kommentera inlägget här: